Yli 500 alan päättäjää.

350 yritystä meiltä ja maailmalta.

Oletko hankinnan tai logistiikan kanssa tekemisissä? Haluatko kartuttaa osaamistasi ja kuulla, miten alan edelläkävijäyritykset toimivat? Entä haluatko kasvattaa omia verkostojasi ja saada arvokkaita kontakteja tulevaisuudelle?

Jos vastasit yllä oleviin kyllä, niin tämä tapahtuma on juuri sinulle!

Monet osallistujistamme edustavat päätöksentekijöitä, mutta LOGY Conference tarjoaa paljon nähtävää myös asiantuntijatehtävissä työskenteleville. Tavoitteenamme on, että seminaarin päätteeksi olet saanut:

Verkostoja - Uusia ideoita ja ajatuksia - Työkaluja käytäntöön vietäväksi

Transform your customer experience!

LOGY Conference on vuoden tärkein logistiikka- ja hankinta-alan ammattilaisten kohtaamispaikka Pohjois-Euroopassa. Seminaarilla on yli 30-vuotinen historia ja haluammekin joka vuosi nostaa rimaa tehden tapahtumasta entistä paremman elämyksen – juuri sinulle logistiikka- tai hankinta-alan ammattilainen!

Mukana on vuosittain yli 800 osallistujaa ja lähes 200 yritystä.Tule sinäkin!

LOGY Conferencen vuoden 2018 teema on Transform your customer experience! From Procurement to Delivery. Logistiikan ja hankinnan vuoden huipputapahtumassa nähdään lukuisia kotimaisia ja kansainvälisiä eturivin asiantuntijoita, kuten DHL Global Forwardingin CEO EMEA Amadou Diallo, Würth Industrie Servicen Executive Vice President Rainer Bürkert, IBM Suomen toimitusjohtaja Mirva Antila, Ilmarisen tuleva toimitusjohtaja Timo Rintala – ja monia muita!

>> Katso tapahtuman koko ohjelma tästä >>

Varmista paikkasi ja nappaa liput täältä!

 

Fiilistele tunnelmia vuodelta 2016!

Lisätiedot:
Maria Tiilikainen
Tapahtumapäällikkö
Sähköposti: maria.tiilikainen@logy.fi
Puhelin: 050-368 5862