Transform your Customer Experience!

LOGY Conference on vuoden tärkein logistiikka- ja hankinta-alan ammattilaisten kohtaamispaikka Pohjois-Euroopassa. Seminaarilla on yli 30-vuotinen historia ja haluammekin joka vuosi nostaa rimaa tehden tapahtumasta entistä paremman elämyksen juuri sinulle! 

Mukana vuosittain yli 800 osallistujaa ja lähes 200 yritystä.Tule sinäkin!

>> Katso tapahtuman koko ohjelma tästä >>

LOGY Conference 2018 huippupuhujamme:

Aamupäivä


Markku Henttinen
, toimitusjohtaja, Suomen osto- ja logistiikkayhdistys LOGY ry

Markku Henttinen on Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry:n toimitusjohtaja. Hän on ehtinyt tehdä monipuolisen uran logistiikka-alan johtotehtävissä. Ennen LOGYn palvelukseen siirtymistä Henttinen toimi VR:n kappaletavaralogistiikan johdossa. Aikaisempia työnantajia ovat olleet mm. John Nurminen, Inex Partners, Kiitolinja-Scansped, Schenker, Indoor Group ja Transpoint.


Timo Ritakallio, toimitusjohtaja, Työeläkevakuutusyhtiö Ilmarinen

Timo Ritakallio on työeläkevakuutusyhtiö Ilmarisen toimitusjohtaja. Hän siirtyy OP Ryhmän pääjohtajaksi maaliskuussa 2018. Koulutukseltaan Ritakallio on oikeustieteen maisteri, MBA ja tekniikan tohtori tuotantotalouden alalta. Lisäksi hän toimii Suomen Olympiakomitean hallituksen puheenjohtajana ja pörssiyhtiö Outotec Oyj:n hallituksen varapuheenjohtajana.


Mr. Remko van Hoek, Board Chair, CSCMP, Supply Chain and Procurement Executive Advisor

Mr. Remko van Hoek is the 2017–2018 Boardchair for CSCMP, the leading global association for supply chain management professionals. He is also a visiting professor at the Cranfield School of Management and executive advisor to several companies. He has held CPO and supply chain executive roles at several companies, including Disney, Nike and GDF SUEZ, both globally and in Europe.


KEYNOTE: Mr. Amadou Diallo, CEO EMEA, DHL Global Forwarding

Mr. MrAmadou Diallo is a CEO for the Middle East and Africa region for DHL Global Forwarding. In his most recent role he worked as an Executive Vice President of Value-Added Services and Integrated Logistics with DHL Global Forwarding, and before that as the CEO of DHL Freight from 2011 to 2016. At the same time he founded the new digital platform – Saloodo!


Päättäjäpaneeli

Irmeli Rytkönen, toimitusjohtaja, Gigantti Oy Ab

Irmeli Rytkönen on johtanut Gigantti Oy:tä vuodesta 1999. Gigantti on panostanut vahvasti asiakas- ja ostokokemukseen ja tehnyt suuria investointeja mm. keskusvarastonsa laajentamiseen ja modernisointiin. Rytkönen vaikuttaa vahvasti myös konsernin pohjoismaisessa johdossa. Gigantti on osa norjalaista Elkjøp-konsernia, jonka puolestaan omistaa englantilainen DSG International Oyj.


Piia Karhu, SVP Customer Experience, Finnair

Piia Karhu on toiminut Finnairin asiakaskokemuksesta vastaavana johtaja keväästä 2016 alkaen. Hän on toiminut Finnairin palveluksessa eri johtotehtävissä vuodesta 2013. Ennen Finnairia hän toimi liikkeenjohdon konsulttina. Finnairin kasvustrategian keskiössä on asiakaskokemus ja asiakasuskollisuuden kehittäminen.


Juhani Vanhala, Hallituksen puheenjohtaja Fira Group

Juhani Vanhalalla on kolmen vuosikymmenen ajalta monipuolista kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä niin isoista kuin pienemmistäkin yhtiöistä. Hän on toiminut pitkään myös liikkeenjohdon konsulttina kansainvälisissä toimeksiannoissa. Hän on luonut pitkän uran mm. Empowerin johdossa 2006-2014. Nykyään Juhani Vanhala toimii useiden yhtiöiden, kuten Fira Group Oy (CoB), Ferratum Oyj, Sataservice Oy, Vahanen International Oy, There Corporation Oy, Workspace Oy and GordionPro Oy hallituksen jäsenenä


Petri Järvinen, Executive Director, Supply Chain and Logistics, Coop Sverige & Managing Director, Coop Logistik AB

Petri Järvinen on kokenut toimitusketjun hallinnan ja logistiikka-alan ammattilainen. Hänellä on pitkä kokemus toimitusketjujen strategisesta ja operatiivisesta johtamisesta globaalisti ja alueellisesti niin päivittäistavarakaupan (Coop, Unilever), elektroniikka- (Nokia) ja lääketeollisuuden (Mölnlycke Health Care) alalta. Lisäksi hänellä on Postin hallituksen jäsenenä kokemusta asiakaslähtöisestä paketti- ja logistiikkapalvelujen kehittämisestä.


Iltapäivä – Teollisuussessio

Mr. Rainer Bürkert, Executive Vice President, Würth Industries Service GmbH & Co

As an Executive Vice President of the Würth Group, Mr. Rainer Bürkert is responsible for more than 46 Würth Industry companies and 12 Würth Industry Divisions worldwide. Within his position, Mr. Bürkert has more than 25 years’ experience in international business development and consulting, with a focus on logistics and sales. In addition to that, he worked as a lecturer at the University of Applied Sciences in Heilbronn and is a member of the Advisory Board of the ELA-Group in Haren.


Jari Parviainen, Sourcing and Supply Chain Executive, Valmet-Automotive

Jari Parviaisella on yli 10 vuoden kokemus matkapuhelinkomponenttien strategisesta myynnistä ja markkinoinnista (STMicroelectronics ja Foxconn International Holding Ltd.) sekä yli 10 vuoden kokemus strategisesta ostotoiminnasta (Nokia Oyj). Hän vastaa nykyisin Valmet Automotive Oy:n Engineering:in toimitusketjusta ja on ollut vahvasti mukana kehittämässä strategista toimittajayhteistyötä ja yrityksen sisäistä poikkiorganisationaalista yhteistyötoimintatapaa.


Mr. Zoltan János Szabo, Group Logistics director, Grundfos

Mr. Zoltan János Szabo has been heading Grundfos Group logistics function for last 6 years. Mr. Zoltan is located in Denmark and his areas of responsibility are global freight, warehousing, packaging, logistics compliance and order to delivery process of Grundfos Group. Grundofs's turnover is about 3.3 billion EUR. Grundfos Logistics network operates 13 regional Distribution Centers and 3 Regional Spare Parts Distribution Centers worldwide. Grundfos runs ERP systems in all units under SAP. European logistic footprint reorganization is actually run by logistics function in EMEA.


Iltapäivä – Kaupan Sessio


Mr. David B. Grant, Professor of Logistics, Hull University Business School and Distinguished Senior Fellow at Hanken School of Economics, Helsinki.

Mr. David B. Grant is Professor of Logistics at Hull University Business School in UK and Professor of Supply Chain Management and Social Responsibility at Hanken School of Economics in Helsinki. Mr. Grant's research interests include logistics customer service, satisfaction and service quality; retail logistics; reverse, closed-loop and sustainable logistics; logistics and supply chain relationships; logistics education; and the integration of logistics and marketing. Mr. Grant has over 220 publications in various refereed journals, books and conference proceedings and is on the editorial board of many international journals. He is a member of the US Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP), UK Logistics Research Network (LRN), the French Association Internationale pour la Recherche en Logistique (AIRL), the Nordic Nordisk Forskning i Material Administration (NOFOMA), and the British Retail Consortium’s Storage and Distribution Technical Advisory Committee.


Mr. Stefan Holmberg, Process Development Manager, Supply Chain, IKEA

Mr. Stefan Holmberg holds a Ph.D. in SCM from Lund University, Sweden. Mr. Holmberg is currently active as Process Development Manager at IKEA with responsibility for a team developing IKEA's global process for Sales, Demand, Need and Capacity planning. His experience includes global implementation of JDA Demand and Fulfill modules across IKA'S 403 stores, 27 DCs and 1050 suppliers. Mr. Holmberg's research interest is within the field of Supply Chain Integration.


Mika Sutinen, hallituksen jäsen, Musti ja Mirri

Mika Sutinen valittiin Vuoden Liikemieheksi 2017. Hän toimi 2010–2017 Mustin ja Mirrin toimitusjohtajana ja rakensi yhtiöstä Skandinavian suurimman lemmikkieläintarvikeketjun. Hän on hallituksen puheenjohtajana SGN Group Oy:ssä, Kalpa Hockey Oy:ssä, Saurum Oy:ssä, Jungle Juice Bar Oy:ssä, Talentree Oy:ssä ja Premium Pet Food Oy:ssä. Hallituksen jäsen hän on Luhta Sportswear Groupissa, KPY:ssä, Voimatel Oy:ssä, Pohjois-Savon OP:ssä ja Mustissa ja Mirrissä.


Iltapäivä – Logistiikkapalvelut Sessio


Michael Enberg, toimitusjohtaja, Maersk Finland

Michael Enberg aloitti uransa merilogistiikan- ja huolinnan parissa vuonna 1980 Libyassa, missä hän työskenteli konsulttiyrityksessä liikenteenhoitajana. Tämän jälkeen hän työskenteli logistiikkayrityksessä Saudi-Arabiassa. Vuodesta 1991 hän on toiminut usean ulkomaalaisen huolintaliikkeen ja varustamoagenttuurin toimitusjohtajana. Vuodesta 2010 lähtien hän toimii Maersk Finland Oy toimitusjohtajana sekä Maersk Line Eastern European Clusterin johtoryhmässä.”


Mr. Kaj Kulp, Vice President, Mail and Direct Marketing Services, Posti Group

Mr. Kaj Kulp is responsible for Mail and Direct Marketing business at Posti. He has more than 20 years of experience in managing change within postal, logistics, forestry, retail, consumer goods and industrial goods industries. He has worked in business management, strategy & development and as a management consultant both in Finland and internationally.


Mr. Chris Oanda, Regional Vice President, The International Federation of Purchasing and Supply Management (IFPSM)

Mr. Chris Oanda is a practising Supply Chain professional with over 20 years of experience gained in academia, private and public sectors in consultancy and employment. In his previously role, he was responsible for the global procurement of Kenya Airways. He has worked in the Oil and Gas, Commodities, Pharma, Aerospace and Manufacturing sectors across four continents. He has been awarded Head of State Commendation (HSC) by President of Kenya for distinguished contribution to Supply Chain Development.


KEYNOTE: Mirva Antila, toimitusjohtaja, IBM Suomi

Mirva Antilan ura on painottunut myyntiin, myynnin johtamiseen ja uuden rakentamiseen eri puolilla IBM:ää Suomessa ja Ruotsissa sekä pohjoismaisissa tehtävissä. Mielenkiintoiset ja vaihtelevat työtehtävät sekä jatkuva uuden oppiminen ovat pitäneet Mirvan samassa talossa yli kaksikymmentä vuotta. IBM:llä hän on päässyt seuraamaan IT-alan kehitystä aitiopaikalta. Mirvan intohimona on
myynnin arvostuksen nostaminen ja ammattimaistaminen, tasa-arvo ja monimuotoisuus. Johtamisessa hän uskoo siihen, että luottamus ihmisiin ja heidän kykyihinsä sopivasti tuettuna saa aikaan ihmeitä. Mirva puhuu mielellään data-alustan merkityksestä, digitaalisuudesta, kognitiivisuudesta ja lohkoketjuteknologioista. Nämä uudet teknologiat mahdollistavat liiketoiminnan
murroksen kaikilla toimialoilla. Erityisen innostunut Mirva on niiden hyödyntämisestä terveydenhoidossa ja ilmastonmuutoksen torjumisessa.


Jan Mickos,  Vice President, Kyberturvallisuus, CGI 

Jan on kokenut tieto- ja kyberturvallisuuden ammattilainen. Hänen yli 20 vuoden kokemuksensa IT-alalla koostuu kyberturvallisuuden, tietoturvan, liiketoiminnan kehittämisen, kokonaisarkkitehtuurin ja ohjelmistotuotannon eri tehtävistä. Tällä hetkellä hän keskittyy kyberturvallisuuteen yhdistelemällä CGI:n kattavat kyberturvallisuuspalvelut paikallisesti ja globaalisti, jotta asiakkaat voisivat tiedostaa riskinsä, suojata toimintansa ja toimia turvallisesti. Jan johtaa CGI:n Suomen kyberturvallisuuspraktiikkaa, joka koostuu kyberturvallisuuskeskuksesta sekä asiantuntijaverkostosta, tukenaan CGI:n 6 muuta kyberturvallisuuskeskusta ja yli 1500 kyberturva-ammattilasta. Hänellä on kokemusta usealta toimialalta, ml Puolustus, julkishallinto, pankki ja vakuutus, terveydenhuolto, energia, teollisuus ja kuljetus, kattaen toimialojen ITtoimintojen koko elinkaaren. Eri vaatimuslähteet kuten lainsäädäntö, viranomaismääräykset sekä standardit sekä näiden tulkinta käytännön toimiksi kuuluvat hänen arkeensa.

Varmista paikkasi ja nappaa liput täältä!

Lisätiedot: 

Maria Tiilikainen
Tapahtumapäällikkö
Sähköposti: maria.tiilikainen@logy.fi
Puhelin: 050-3685862