30 vuotta matkaa takana ja me jatkamme

Logistiikkaseminaarista LOGY Conferenceksi, matkaa on taitettu jo yli 30 vuotta ja se jatkuu.

Vuosien varrella seminaarilavoilla on nähty monia yrityksiä muun muassa Fazer, DSV, Unilever, Canon, ABB, Coca-Cola Company, Iittala, IBM, Hartwall, KONE, Stora Enso, Microsoft, Nokia, VR, Ruukki, Schenker, Finnlines, Tommy Hilfiger, Pepsi Co, Rovio, SOK ja Microsoft noin muutamia mainitaksemme.

Osallistujien osuus on kuitenkin se tärkein ja teitä on onneksemme ollut - vuoteen 2015 mennessä LOGY Conferencen ja edeltäjien seminaarituoleilla on istunut yli 13 000 henkilöä. Kiitoksemme sinulle!

"Getting an audience is hard. Sustaining an audience is hard." Bruce Springsteen

Kasatessamme tulevan vuoden ohjelmaa, voidaan muistella menneitä: