Best in Class -hankintatoimen kehittämistyökalu

Best in Class on LOGYn jäsenyrityksille ja -yhteisöille suunnattu työkalu, jonka avulla organisaatio saa selkeän kuvauksen omasta hankintatoimen tilastaan verrattuna saman toimialan ja kokoluokan toimijoihin sekä itse asetettuun tavoitetasoon. Best in Classissa erityisen arvokasta on se, että se antaa konkreettisia toimenpide-ehdotuksia asetetun tavoitetason saavuttamiseksi. Samasta organisaatiosta voi olla useita vastaajia, jolloin myös organisaation sisäinen vertailu on mahdollista.Työkalusta saatu raportti on perusta, jolle hankinnan jatkokehittäminen ja ”business case” on mahdollista rakentaa.

Best in Class on tarkoitettu kaiken kokoisille, oman toimintansa kehittämisestä kiinnostuneille organisaatioille niin yksityisellä kuin julkisellakin sektorilla. Materiaali ja pohjadata on kerätty suomalaisten organisaatioiden hankinta-ammattilaisilta. Vastaaminen on mahdollista sekä suomeksi että englanniksi.

Lisätiedot ja rekisteröityminen palveluun

Katso täältä suomenkieliset esittelykalvot!
Introduction of Best in Class tool in English