Tapahtuman kuvaus

Hankintafoorumin tapahtuma: "Markkinointihankinta-aamiainen"

Paikka: Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 4, Helsinki
Aika: 15.8.2019 8:30 - 11:00

Tervetuloa jo perinteeksi muodostuneelle Markkinointihankinnan aamiaiselle. Aamiaisseminaari on markkinointihankinnan päätapahtuma, joka vuosittain on kerännyt hyvän ryhmän niin markkinoinnin kuin hankinnan ammattilaisia kuuntelemaan esityksiä ja keskustelemaan markkinointihankinnan ajankohtaisista aiheista.

Tänä vuonna aamiaisseminaari keskittyy kahteen pääaiheeseen, jotka ovat ketterän tekemisen mallit markkinoinnissa (Lean ajattelu) ja ROMI -mittaaminen.

Tapahtuman avaus/puheenjohtaja: Ismo Ojanen, Beaufort Marketing Procurement Oy

Tapahtumassa saamme kuulla seuraavat puheenvuorot

Case Musti: ROMI ja tiedolla johtaminen Musti Groupin kannattavan kasvun ajurina

Musti Group,
Head of Category and Sourcing Annika Lundström
Marketing Manager Niina Karhu

Sitä saat mitä mittaat

Sanoma  
Head of Insights, Nelonen Media/Sanoma Oyj Kati Alijoki

Ketterän tekemisen malli OP:n markkinoinnissa

OP Financial Group
Director, Digital Sales & Marketing CMO OP, Kristiina Lindh 

alustava otsikko - Marketing Transformation and WFA's project Spring

Unilever
Director, Global Marketing Procurement at Unilever, Tuomas Anttila

Tilaisuus on avoin kaikille ja maksuton. Pyydämme ilmoittautumaan ohessa olevan painikkeen kautta 13.8. mennessä.

Ilmoittaudu tästä

Mainostajien Liitto