Tapahtuman kuvaus

LOGY Hankintafoorumi: Markkinointihankinta-aamiainen

Paikka: Teams,
Aika: 18.08.2020 09:00 - 11:30

Tervetuloa jo perinteeksi muodostuneelle Markkinointihankinnan aamiaiselle, joka järjestetään tänä vuonna etänä - ja valitettavasti siksi ilman perinteistä aamiaistarjoilua.

Aamiaisseminaari on Suomen markkinointihankinnan ammattilaisten päätapahtuma. Se on kerännyt vuosittain hyvän ryhmän  markkinoinnin ja hankinnan ammattilaisia kuuntelemaan esityksiä ja keskustelemaan markkinointihankinnan ajankohtaisista aiheista.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. 

OHJELMASSA

PO-järjestelmän hyödyntäminen markkinointihankinnassa, Case Finnair


Antti Koski

Development Manager, Source to Pay, Finnair Oyj

Antti Koski vastaa Finnairin e2e Source-to-Pay prosessin kehityksestä. Finnairin hankintaorganisaatiolla on keskeinen rooli yrityksen kestävän ja kannattavan toiminnan mahdollistajana. Antti on johtanut Source-to-Pay-prosessin transformaatiota ja Coupa-teknologian käyttöönottoa. Hankkeen lopputuloksena Finnairissa modernisoitiin hankinnassa käytetyt alustat tuottamaan tehokkaita ja helppokäyttöisiä hankintakokemuksia.

Näkökulmaa toimiston ja asiakkaan yhteistyöhön molemmilta puolilta pöytää


Jussi Lindholm
Toimitusjohtaja, Vepsäläinen Oy

Markkinoinnin ja brändiosaamisen Vepsäläiselle kulmahuoneeseen tuoneella Jussilla on yli 20 vuoden kokemus kotimaisten huipputoimistojen johtotehtävistä. Brändiosaamisen ja markkinoinnin ammattilainen, jonka pitkän mainostoimistouran aikana kokemusta on kertynyt brändi- ja markkinointitoimenpiteiden suunnittelusta ja johtamisesta Suomen johtavien brändien parissa, niin kotimarkkinoilla kuin myös lukuisista globaaleistakin projekteista. Johdettavana on ollut useiden toimistojen ja maayhtiöiden laajoja kokonaisuuksia. Menestyksekkään uran aikana tulosta on syntynyt niin omille toimistoille kuin ennen kaikkea asiakkaille, joista todisteena lukuisat palkinnot markkinoinnin vaikuttavuutta mittaavassa Elffie-kilpailussa, kuin myös useissa kansainvälisissä kilpailuissakin mm. Cannes Lions. Monipuolinen ura on mahdollistanut sen, että Jussi on tehnyt töitä molemmilla puolilla pöytää, kun puhutaan markkinointipalveluiden ostamisesta ja myynnistä.

“Project Spring: Revolutionising the perception and contribution of global marketing procurement"  

Ismo Ojanen kertoo heinäkuussa julkaistusta, WFA:n arvoperusteisen markkinoinnin hankintaoppaasta.

Ismo Ojanen
Konsultti, markkinoinnin tehokkuuden ja vaikuttavuuden asiantuntija, Beaufort Marketing Procurement Ltd.

Ismo on toiminut urallaan mainos- ja markkinointitoimistojen vetäjänä Helsingissä, Singaporessa ja Shanghaissa, vastannut markkinointihankinnasta niin Aasiassa, EMEAssa kuin globaalistikin ja toiminut markkinoinnin tehokkuuden ja vaikuttavuuden konsulttina neljällä mantereella.

Lisätiedot:
yhdistys@logy.fi

Ilmoittaudu tästä

Huomaa myös:
Hankintapäivä 2020 - Hankinnan kompetenssit uudelle vuosikymmenelle >

Ilmoittaudu tästä

Mainostajien Liitto