
Tietoisku: Toimitusketjun riskienhallinta yllätyksellisessä toimintaympäristössä
Paikka: | Etäosallistuminen, Teams |
Aika: | 14.11.2023 9:00 - 11:00 |
Varmista toimitusketjun saumaton toimivuus yllätyksellisessäkin toimintaympäristössä!
Osallistu tietoiskuumme, josta saat valmiuksia äkillisiin muutoksiin varautumiseen. Syvennät myös osaamistasi toimitusketjun riskienhallinnassa, ulkoistuksissa ja vastuullisuudessa. Saat uusia ajatuksia toimitusketjun tehokkaaseen hallintaan, josta hyötynä muun muassa kustannussäästöt, tuotannon sujuvuus ja parempi asiakastyytyväisyys täsmällisten ja laadukkaiden toimitusten johdosta.
Miksi hankintajohtajan/-päällikön kannattaa osallistua katsaukseen?
- Parannat osaamistasi yllättävissä toimittajaketjun tilanteissa.
- Parannat osaamistasi pilvipalvelujen ulkoistuksissa ja digitaalisessa ympäristössä.
- Yhdistät toimitusketjun hallinnan entistä sujuvammaksi osaksi riskienhallintaa ja vastuullisuutta.
Kenelle katsaus on tarkoitettu?
Tuotteiden ja palvelujen hankinta- ja ostojohtajille ja -päälliköille. Hankintaorganisaation riskienhallinnasta ja kontrolloinnista vastaaville henkilöille.
Ohjelma
Mikä on muuttunut toimittajariskien hallinnassa?
- Miten yrityksen toimintakentän muutos vaikuttaa hankintatoimeen?
- Miten digitaalisuus vaikuttaa toimitusketjun hallintaan?
- Mitä on hyvä tietää ulkoistuksista, pilvipalvelun tarjoajista?
- Miten onnistun ulkoistusten hallinnassa?
Miten varaudun toimintaympäristön yllätyksiin?
- Muutoksen elementit
- Muutosten vaikutuksen hahmottaminen meidän yritykselle
- Vinkit äkilliseen muutokseen varautumiseksi
Miten varmistan toimitusketjun vastuullisuuden?
- Vastuullisen toimittajan tunnistaminen
- Toimitusketjun vastuullisuus
- Vastuullisuuden jatkuva seuranta
Sinun vuorosi kysyä!
Kysy, kouluttaja vastaa. Voit laittaa koko tietoiskun ajan kysymyksiäsi chattiin. Kysymykset käsitellään tilaisuuden lopussa.
Tietoisku järjestetään Microsoft Teams -ohjelmalla. Saat linkin webinaariin pari päivää ennen tilaisuutta.