Tapahtuman kuvaus Kouluttajat

Tietoisku: Toimitusketjun riskienhallinta yllätyksellisessä toimintaympäristössä

Paikka: Etäosallistuminen, Teams
Aika: 14.11.2023 9:00 - 11:00

Varmista toimitusketjun saumaton toimivuus yllätyksellisessäkin toimintaympäristössä!

Osallistu tietoiskuumme, josta saat valmiuksia äkillisiin muutoksiin varautumiseen. Syvennät myös osaamistasi toimitusketjun riskienhallinnassa, ulkoistuksissa ja vastuullisuudessa. Saat uusia ajatuksia toimitusketjun tehokkaaseen hallintaan, josta hyötynä muun muassa kustannussäästöt, tuotannon sujuvuus ja parempi asiakastyytyväisyys täsmällisten ja laadukkaiden toimitusten johdosta.


Miksi hankintajohtajan/-päällikön kannattaa osallistua katsaukseen?

  • Parannat osaamistasi yllättävissä toimittajaketjun tilanteissa.
  • Parannat osaamistasi pilvipalvelujen ulkoistuksissa ja digitaalisessa ympäristössä.
  • Yhdistät toimitusketjun hallinnan entistä sujuvammaksi osaksi riskienhallintaa ja vastuullisuutta.

Kenelle katsaus on tarkoitettu?

Tuotteiden ja palvelujen hankinta- ja ostojohtajille ja -päälliköille. Hankintaorganisaation riskienhallinnasta ja kontrolloinnista vastaaville henkilöille.


Ohjelma


Mikä on muuttunut toimittajariskien hallinnassa?

  • Miten yrityksen toimintakentän muutos vaikuttaa hankintatoimeen?
  • Miten digitaalisuus vaikuttaa toimitusketjun hallintaan?
  • Mitä on hyvä tietää ulkoistuksista, pilvipalvelun tarjoajista?
  • Miten onnistun ulkoistusten hallinnassa?

Miten varaudun toimintaympäristön yllätyksiin?

  • Muutoksen elementit
  • Muutosten vaikutuksen hahmottaminen meidän yritykselle
  • Vinkit äkilliseen muutokseen varautumiseksi

Miten varmistan toimitusketjun vastuullisuuden?

  • Vastuullisen toimittajan tunnistaminen
  • Toimitusketjun vastuullisuus
  • Vastuullisuuden jatkuva seuranta

Sinun vuorosi kysyä!

Kysy, kouluttaja vastaa. Voit laittaa koko tietoiskun ajan kysymyksiäsi chattiin. Kysymykset käsitellään tilaisuuden lopussa.


Tietoisku järjestetään Microsoft Teams -ohjelmalla. Saat linkin webinaariin pari päivää ennen tilaisuutta.

Ilmoittaudu tästä

Tapahtuman kouluttajat

Pirkko Östring
Pankkivalvoja, Experienced Business Advisor

Pirkko Östringillä on pitkä käytännön kokemus asiantuntija- ja johtotehtävissä Danske Bankissa ja Nokialla riskienhallinnasta, sisäisestä tarkastuksesta, compliancesta, ostotoiminnasta ja asiakasrahoituksesta. Pirkko tuntee hyvin erikokoisten ja eri maissa sijaitsevien asiakkaiden ja toimittajien auditoinnin ja on tehnyt lukuisia yritystutkimuksia mm. Suomessa, Kiinassa, Saksassa, UK:ssa ja USAssa sijaitsevista yrityksistä.

Pirkko antaa hyviä oivalluksia osallistujille käytännön esimerkein. Hän hakee jatkuvasti uusia ideoita eri kansainvälisistä yhteisöistä. Hän on USAn kirjailijayhdistyksen pitkäaikainen jäsen. Pirkko on luennoinut mm. Aalto-yliopistossa. Hän on kirjoittanut useita artikkeleita taloudellisiin julkaisuihin ja USAssa julkaistun kirjan yrityksen toimittajien tutkimisesta.

Ilmoittaudu tästä

Hinta
Normaalihinta 190 euroa + alv
LOGYn jäsenhinta 120 euroa + alv

Laskutus noin kaksi viikkoa ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen
13.11.2023 mennessä.

Koulutuspäivä

14.11.2023 klo 9.00-11.00

Lisätietoja
Maija Syvänen
Palvelupäällikkö
maija.syvanen@logy.fi
050 313 7259

Peruutusehdot
Lue ehdot tästä