Keskolla on meneillään ruuan verkkokaupan kolmannen sukupolven pilotti

17.06.2017

Keskolla on meneillään ruuan verkkokaupan kolmannen sukupolven pilotti
Kauppalehti, 17 Jun 2017, online:-
Kesko luottaa siihen, että se voi kasvaa yhä isommaksi päivittäistavarakauppiaaksi satsaamalla ruuan verkkokauppaan. Pilottiversio on otettu käyttöön Isossa Omenassa Espoossa ja Citymarketissa Helsingin Itäkeskuksessa.
Keskon pääjohtajan Mikko Helanderin mukaan suurin muutos on se, että Kesko haluaa tarjota suuren ruokakaupan laajan valikoiman verkkokauppa-asiakkaille. Verkkokaupan valikoimissa voi olla jopa yli 20 000 tuotetta.
Helander arvioi, että verkkokaupassa viimeinen kilometri on tärkein ja vaikein asia ratkaista. Kesko tekee siihen liittyen kehitystyötä varmistaakseen hyvän asiakaskokemuksen.
©M-Brain
Link to original article