Julkishallinnon hankinnan ja logistiikan päivä 2021 (JHHL)
Paikka: | Verkkoseminaari, |
Aika: | 15.04.2021 09:00 - 16:00 |
Tervetuloa LOGYn perinteiseen Julkishallinnon hankinnan ja logistiikan päivään! Tapahtuma järjestetään verkkoseminaarina.
HUOM: Tapahtuman tallenne jaetaan kaikille ilmoittautuneille ja se on katsottavissa viikon ajan.
(Jos et pääse itse tapahtumaan, saat tallenteen katsottavaksi heti tapahtuman jälkeen.)
Seminaarissa on tänä vuonna kaksi teemaa:
Yleisesti alaa koskettavan puheenvuoron jälkeen on aamupäivän teemana Covid-19 epidemian vaikutukset julkishallinnon logistiikkaan ja hankintoihin. Iltapäivän teemana on Vastuullisuus.
Päivän aikana on useita puheenvuoroja pandemiasta ja sen vaikutuksista. Vastuullisuutta tarkastellaan ympäristön kannalta monipuolisesti esimerkiksi erilaisten analyysimallien sekä elintarvikehankintojen ja monimuotoisuuden näkökulmista.
Ohjelma
9.00 Seminaarin avaus
Puheenjohtaja Jyrki Ristinen, toimitusketju- ja IT-johtaja, Medifon Oy
9.05 Hankinta-Suomi – missä mennään NYT?
Martina Nisula, ohjelmapäällikkö, Valtiovarainministeriö
9.40 Julkisten hankintojen tilannekuva 2021
Timo Kivistö, DI, KTT, konsultti, kouluttaja, Timo Kivisto Consulting Oy
10.10-10.20 Tauko
10.20 Pandemian oppeja
Riku Juhola, valmiusasiamies, Huoltovarmuuskeskus
10.55 Korona-aika hankintojen ja logistiikan näkökulmasta
Vesa Haapamäki, toimitusjohtaja, Tuomi Logistiikka Oy
11.30 Koronavuosi julkisen sektorin toimittajan näkökulmasta
Katja Kääriä, toimitusjohtaja Abena Finland Oy
12.00 Keskustelu / Q&A -vartti
12.15 Tauko
12.40 Hankinnan ympäristöystävällisyydestä - hiilijalanjälki, PEF ja hiilikädenjälki
Ari Nissinen, kehittämispäällikkö, Suomen ympäristökeskus (SYKE)
13.15 Vastuullisuus elintarvikehankinnoissa
Mika Parviainen, kehityspäällikkö, Leijona Catering Oy
13.50 Monimuotoisuus hankinnoissa, case Metsähallitus
Jussi Kumpula, toimitusjohtaja, Metsähallitus Metsätalous Oy
14.25 Tauko
14.55 Kestävien ja innovatiivisten julkisten hankintojen tilannekatsaus
Isa-Maria Bergman, johtaja, kiertotalous ja kestävät hankinnat, Motiva Oy
15.30 Keskustelu / Q&A -vartti
15.45 Seminaarin päätös
Tutustu asiantuntijoihin Puhujat-välilehdellä!
Käyttäjätuki 15.4. tapahtumassa:
Saana Rantanen
palvelupäällikkö
saana.rantanen@logy.fi
puh. 050 4311610
Lisätiedot tapahtumasta (ennen 15.4.):
Hanna van der Steen
palvelupäällikkö
hanna.vandersteen@logy.fi
p. 040 658 8198
Huomaa myös artikkeli:
Astu mukaan strategialaivaan! Hankinta-Suomi - tule mukaan rakentamaan julkisten hankintojen yhteistä Suomen mallia