Tapahtuman kuvaus Puhujat

Markkinointihankinta-aamiainen 2016

Paikka: Sanomatalo (auditorio), Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki
Aika: 16.08.2016 08:00 - 10:30

Pohjoismaiden suurin markkinointihankinta-alan tilaisuus:

Markkinointihankinta-aamiainen 2016

Markkinointihankinta on epäsuorien hankintojen ehkä haastavin kategoria. Tule kuuntelemaan esimerkkejä ja kokemuksia huipulta, puhujina eturivin hankintajohtoa. Tilaisuudessa kuulet muun muassa:

  • Mitä tarvitaan sen pystyttämiseen ja kehittämiseen toiminnoksi, joka tuottaa lisä-arvoa markkinoinnille?
  • Miten saan strategisen tason markkinointihankinnan toimimaan käytännössä?

Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Nyt olisi siis hyvä tilaisuus tutustua LOGYn Hankintafoorumin toimintaan!

Tervetuloa
Ismo Ojanen CEO, Beaufort Marketing Procurement

Miten onnistua markkinointihankinnan kehittämisessä: Case Valio
Jorma Ruikka Hankintajohtaja, Valio

Case Sonera: Markkinointihankintojen tehokkuus – Muuta kuin säästöt?
Antti Suorsa Head of Procurement and Partner Management, TeliaSonera Finland

Markkinoinnin kokonaiskustannus - voiko sellaista määrittää?
Elina Pääskynkivi-Jardner Marketing and Sales Category Lead EMEA, Global Procurement, Pfizer

Markkinointihankinnan maturiteettimalli – LOGYn Best in Class työkalu
Johanna Ilmén Category Manager, Indirect procurement, SOK

Puhujat

Johanna Ilmén
Hankintapäällikkö, Epäsuorat hankinnat, SOK Hallintopalvelut ja riskienhallinta

Johanna Ilmén toimii hankintapäällikkönä SOK:lla ja hänen vastuualueenaan on markkinointikategoria. Aikaisemmin Johanna on työskennellyt Valiolla monissa eri hankinnan tehtävissä 13 vuoden ajan. Markkinointihankintaan Johanna on perehtynyt vuodesta 2008 alkaen.

Ismo Ojanen
CEO and Senior Partner, Beaufort Marketing Procurement

Ismo on hankintatoimen ja markkinointihankintojen rautainen ammattilainen. Hän on vetänyt vuosien saatossa mittavan määrän alan kansainvälisiä projekteja mm. Iso-Britanniasta käsin. Hän vaikutti usean vuoden ajan LOGYn Hankintafoorumin johtoryhmässä ja jakaa nyt osaamistaan Hankintapäivän projektiryhmässä.

Elina Pääskynkivi Jardner
Marketing and Sales Category Lead EMEA, Pfizer

Elina Pääskynkivi Jardner on työskennellyt yli 10 vuotta markkinoinnin ja myynnin ostamisen, kehittämisen ja toimintatapojen tehostamisen parissa - niin paikallisesti, alueellisesti kuin globaalistikin. Viimeiset vuodet hän on vastannut Pfizerin EMEA-alueen markkinoinnin ja myynnin hankinnoista.

Jorma Ruikka
Vice President, Procurement, Valio

Jorma Ruikka on työskennellyt Valiolla 32 vuotta. Hän aloitti uransa yrityksessä tuotekehityksessä ja on toiminut pitkään tuotantopuolella tehtaanjohtajana sekä tuotantojohtajana. Viimeisen reilut 10 vuotta  Jorma on vastannut Valion hankintatoiminnasta.

Antti Suorsa
Puheenjohtaja, Hankintapäivä 2020

Antti Suorsa on tuotantotalouden diplomi-insinööri Otaniemestä ja hankinta-alan ammattilainen vuodesta 2005. Hän on tehnyt uraa Nokialla, Konecranesilla, Telialla ja elokuusta 2018 alkaen Pauligin epäsuorista hankinnoista vastaavana johtajana. Nokian aikoina hän vietti pari vuotta Yhdysvalloissa. Hänen intohimonsa on yrityksen ulkopuolisten resurssien hallinta ja LOGY:llä on erinomainen mahdollisuus kehittää hankintaosaamisen tasoa Suomessa.

LinkedIn

Ilmoittaudu tästä

Osallistuminen
Foorumitapahtumat ovat maksuttomia LOGYn yritys- ja yhteisöjäsenten nimetyille henkilöille. Jos yrityksesi ei ole vielä jäsen, tule toki tutustumaan foorumitoimintaamme (1 tutustumiskerta / henkilö)!

Peruutus ja muutokset
Voit peruuttaa osallistumisesi tapahtumaan lähettämällä sähköpostia hanna.vandersteen@logy.fi tai soittamalla/tekstiviestillä numeroon 040-6588198. Peruutukset tulee ilmoittaa viimeistään tapahtumaa edeltävänä arkipäivänä.

No show -maksu
Mikäli jätät saapumatta paikalle maksuttomaan tapahtumaan ilmoittamatta siitä etukäteen, lähetetään sinulle 35 euron lasku. Maksamaton lasku johtaa määräaikaiseen esteeseen ilmoittautua tapahtumiin. Este on voimassa kunnes maksu on maksettu.