
Markkinointihankinta-aamiainen 2016
Paikka: | Sanomatalo (auditorio), Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki |
Aika: | 16.08.2016 08:00 - 10:30 |
Pohjoismaiden suurin markkinointihankinta-alan tilaisuus:
Markkinointihankinta-aamiainen 2016
Markkinointihankinta on epäsuorien hankintojen ehkä haastavin kategoria. Tule kuuntelemaan esimerkkejä ja kokemuksia huipulta, puhujina eturivin hankintajohtoa. Tilaisuudessa kuulet muun muassa:
- Mitä tarvitaan sen pystyttämiseen ja kehittämiseen toiminnoksi, joka tuottaa lisä-arvoa markkinoinnille?
- Miten saan strategisen tason markkinointihankinnan toimimaan käytännössä?
Tilaisuus on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Nyt olisi siis hyvä tilaisuus tutustua LOGYn Hankintafoorumin toimintaan!
Tervetuloa
Ismo Ojanen CEO, Beaufort Marketing Procurement
Miten onnistua markkinointihankinnan kehittämisessä: Case Valio
Jorma Ruikka Hankintajohtaja, Valio
Case Sonera: Markkinointihankintojen tehokkuus – Muuta kuin säästöt?
Antti Suorsa Head of Procurement and Partner Management, TeliaSonera Finland
Markkinoinnin kokonaiskustannus - voiko sellaista määrittää?
Elina Pääskynkivi-Jardner Marketing and Sales Category Lead EMEA, Global Procurement, Pfizer
Markkinointihankinnan maturiteettimalli – LOGYn Best in Class työkalu
Johanna Ilmén Category Manager, Indirect procurement, SOK