Tapahtuman kuvaus

SCM-foorumin tapahtuma: "Analytiikka asiakassuhteiden ja toimitusketjun hallinnassa"

Paikka: Messukeskus, kokoustila 306, Messuaukio 1, Helsinki
Aika: 21.1.2020 9:00 - 11:30

Tervetuloa vuoden ensimmäiseen SCM-foorumin tapahtumaan!

Tilaisuus on maksuton yritysjäsenen koko henkilökunnalle sekä aktiivipaketin lunastaneille henkilöjäsenille.

 

Mittaaminen ja analytiikkaa Plan Supply Chain alueella

- Mitä mitataan ja analysoidaan
- Mitä pitäisi mitata ja analysoida
- Prosessien kyvykkyydestä

Simo Vainonen, Head of Radio Supply & Capability Planning, Nokia

Simo on toiminut Supply Chain alueella pienen ikänsä, viimeiset 6 vuotta suunnittelun parissa, ensin operatiivisessa toiminnassa ja sitten prosessien kehittäjänä.

XO -data toimitusketjun hallinnassa

eXperience ja Operational -data yhdessä mahdollistavat asiakkaiden odotusten täyttämisen tehokkaasti. Puheenvuorossa Kari Pietiläinen kertoo miten SAP auttaa asiakkaitaan yhdistämään asiakas kokemuksen ja tehokkaan toimitusketjun

Kari PietiläinenPresales Manager, SAP

Karilla on 20 vuoden kokemus toimitusketjun hallinnan ja suunnittelun tietojärjestelmistä. Kari on ollut sekä konsulttina rakentamassa että järjestelmän omistajana ajamassa globaaleja toimitusketjun hallinnan järjestelmiä.

Tekoälyn hyödyntäminen toimitusketjun analysoinnissa

Puheenvuorossa käsitellään konkreettisten esimerkkien kautta miten tekoälypohjaista analytiikkaa voi hyödyntää toimitusketjun hallinnan tehostamisessa.

Katriina Valli, CEO, Founder, Ai4Value

Katriina on toiminut IT-alalla 25 vuotta ja hänen sloganinsa on #ATKtakasin. Koko työuransa hän on tehnyt datan hallintaan ja hyödyntämiseen liittyvien ratkaisuiden kanssa ja nyt perustamassaan Ai4Value - yrityksessään tekee tekoälyratkaisuja erilaisiin business use case - tilanteisiin. 

***

Lisätiedot tilaisuudesta:

Palvelupäällikkö Mirka Airas
mirka.airas@logy.fi
050-5443261