Uusi LOGY Best in Class Toimitusketju -työkalu toimitusketjun kehittämiseen häiriötilanteissa

03.04.2020

COVID-19 vaikuttaa yrityksen toimintoihin niin lyhyellä kuin pidemmällä aikavälillä. Toimitusketjun kilpailukyvyn merkitys korostuu tilanteessa entisestään.

LOGY on kehittänyt LOGY Best in Class Toimitusketju -palvelun, jonka avulla

  • suunnittelet ja priorisoit toimitusketjun kehitystoimenpiteitä kustannustehokkaasti ja keskitetysti, yrityksen henkilöstön omaa osaamista hyödyntäen
  • hahmotat kansainvälisestikin parhaat käytännöt, joiden avulla saavutat erinomaisen ja kilpailuetua tuottavan toimitusketjun.

Miten Best in Class Toimitusketju toimii?

  1. Kokoaa itsearviointikysymysten perusteella yrityksen avainhenkilöiden näkemykset nykytilasta
  2. Kerää yhteen toimitusketjun ja talouden keskeiset tunnusluvut
  3. Analysoi toimitusketjun hallinnan nykytilan kehityskohteet, vahvuudet ja mittarit
  4. Konkretisoi ja priorisoi kehitystarpeet.

Palvelu sopii kaikille yrityksille, joilla on tuotantotoimintaa tai jotka toimivat kaupan alalla, mutta palvelusektorin toimijat on toistaiseksi rajattu palvelun ulkopuolelle.

HUOM! Business Finland tarjoaa yrityksille, joiden toimintaan Covid-19 seuraukset ovat iskeneet, matalan kynnyksen kriisirahoitusta tilanteen hallintaan. Moneen päätökseen on liitetty ohje käyttää rahoitus toimitusketjun kehittämiseen. LOGYn palvelu soveltuu myös tällaisen Business Finlandin rahoittaman kehitysprojektin lähtöanalyysiksi.

Tarjoamme kiinnostuneille maksuttoman, noin puolen tunnin pituisen etäesittelyn palvelusta. Osallistuminen ei sitouta mihinkään.

LOGY Best in Class -sivustolle >

LOGY Best in Class -esittelyyn >

Yhteydenottopyyntö >

LOGY on kehittänyt ELY-keskuksen tukemana ja yhdessä VTT:n, Innodean ja Logisman kanssa LOGY Best in Class Toimitusketju -palvelun. Tuote lanseerattiin alkuvuodesta 2020.