Tapahtuman kuvaus

LOGY Sisälogistiikkafoorumi: Sisälogistiikan joustavuus verkkokaupassa

Paikka: Teams,
Aika: 19.05.2021 09:00 - 11:00

Tervetuloa mukaan webinaariin, joka on tarkoitettu vain LOGYn yritysjäsenille ja aktiivipaketin haltijoille.

Kuulemme kolmen yrityksen esitykset sisälogistiikan joustavuudesta:

Verkkokauppa, kivijalkakauppa ja muuttuvien volyymien hallinta

Viime vuonna Finlaysonin verkkokauppavolyymi lähes kolminkertaistui. Parin vuoden ajan yhtiö on rakentanut ja valmistautunut vahvasti sesonkiluonteisen liiketoiminnan kaupankäynnin muuttumiseen kivijalkakaupoista verkkokauppaan. Mitä tehdä kun verkkokaupan volyymiennuste ei vastaa todellisuutta? Entä miten varmistaa kustannustehokas joustavuus niin osaamisessa kuin tiloissa matalasesongissa ja huippupäivinä? Tule kuulolle, kerromme radikaalin rehellisesti.

Miia Silvasti, Operatiivinen johtaja, Finlayson
Semi Hurtta, Asiakkuusjohtaja, Transval

Korona-ajan muutokset verkkokaupassa – Onko muutos pysyvää?

Tässä esityksessä kuulemme minkälaista joustavuutta korona-aika vaati Intersportin verkkokaupalta.

Ilkka Saastamoinen, Director E-commerce & Digital Services, Intersport Finland Oy

Varusteleka paransi keräilytehokkuuttaan 26 % vuoden aikana

Tässä esityksessä kuulemme miten Varusteleka paransi keräilytehokkuutta 26 % vuoden aikana ja samalla miten he onnistuivat hoitamaan pandemian kasvattamat volyymit verkkokaupassa. Kuulemme myös hyvistä opeista, joita pystyisi kopiomaan omaan toimintaan. 

Elina Laine, Supply Chain Director, Varusteleka

Yli 20-vuotisen logistiikkauransa aikana Elina on työskennellyt logistiikan ja toimitusketjun parissa erilaisissa tehtävissä Barona Logistiikassa, Stockmannilla, Tamrossa, Masterfoodsilla ja Lafarge Roofingilla. Stockmannilla hän toimi logistiikkapäällikkönä ja Stockmannin jakelukeskushankkeen hankejohtajana.


Lisätiedot:

Mirka Airas
Senior palvelupäällikkö
mirka.airas@logy.fi
p. 050 544 3261

Ilmoittaudu tästä


Huomaa myös:
Inventory Management - työvälineitä materiaalinohjaukseen 3.6.