Blogi
"Koulutustiimi luo vuoropuhelua yritysten ja oppilaitosten välille"
10.6.2024LOGYn Hankintafoorumin koulutustiimin vetäjä Oliver Kaivola kannustaa mukaan tiimitoimintaan.
Hankintapäivässä käsiteltiin geopoliittisia muutoksia
05.6.2024Etsimme vuoden parhaita hankkijayrityksiä
12.4.2024Ehdota Vuoden Päähankkija- tai Vuoden Alihankkija -tunnustuksen ansaitsevaa yritystä.
Riskienhallinta ja resilienssi digitalisoituvissa toimitusketjuissa
11.4.2024Responding to sustainability challenges in multi-tier supply chains
11.4.2024Kestävä energia humanitäärisissä lääkekylmäketjuissa: Energiapalveluiden tutkiminen vihreämmän lähestymistavan edistämiseksi
11.4.2024Hanna van der Steen nimitetty LOGY ry:n toiminnanjohtajaksi
08.2.2024Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry on nimittänyt KTM Hanna van der Steenin yhdistyksen uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 2. huhtikuuta 2024.
LOGYn Black November -tarjoukset - huimia etuja koulutuksista ja LOGY Conferencesta
21.11.2023LOGYn kevään koulutukset sekä helmikuun lippulaivatapahtuma LOGY Conference ovat varattavissa marraskuun ajan suorastaan pimeään hintaan!
Yritysjohtaja, investoi nyt!
09.10.2023Taloudellisesti vaikeat ajat voivat tarjota sopivan hetken arvioida, mihin suuntaan yrityksen halutaan kehittyvän, kirjoittaa Supermindin Petri Lindholm.
Markkinointihankinta mukana kehittämässä markkinoinnin tehokkuutta ja vaikuttavuutta
21.9.2023Markkinoinnin ja hankinnan yhteistyössä tärkeintä on, että markkinointi nähdään investointina, jolla on tuotto-odotus, ei kuluna jota pitää jotenkin pystyä pienentämään. Markkinoinnin tehokkuutta pystytään kehittämään toimivaksi hiottujen prosessien kautta, joihin kumppanit liittyvät oikealla tavalla ja oikeanaikaisesti. Tekemisen laatua kehittämällä ja tuloksista oppimalla maksimoidaan mainonnan vaikuttavuutta.