Tapahtuman kuvaus

LOGY Hankintafoorumi Alihankintamessuilla: Toimittajien johtaminen datan avulla

Paikka: Mars-tapahtumatila, Tampereen Messu- ja Urheilukeskus, Ilmailunkatu 20, Tampere
Aika: 21.9.2021 13:00 - 15:00

Tervetuloa mukaan tapahtumaan joka on ilmainen ja avoin kaikille!

LOGYn Hankintafoorumin Tampereen Alihankintamessujen tilaisuuden aiheena on tänä vuonna toimittajien johtaminen datan avulla. Tervetuloa kuulemaan Aalto-yliopiston professori Kari Tanskasen alustus aiheesta sekä sen jälkeen vuonna 2020 vuoden alihankkijana ja päähankkijana palkittujen yritysten edustajien näkökulmat aiheeseen! 

Ohjelmassa:

13.00 LOGYn tervetulosanat

Hanna van der Steen, palvelupäällikkö (Senior), LOGY ry

13.05 Toimittajien suorituskyvyn parantaminen

  • Miten ostajayritys luo toimittajilleen edellytykset parantaa suorituskykyään?
  • Kilpailutus vai yhteistyö? Miten kannustaa toimittajia jatkuvaan kehittämiseen?


Kari Tanskanen
, professori, Aalto-yliopisto

Kari toimii toimitusketjujen johtamisen professorina Aalto-yliopiston perustieteiden koulun tuotantotalouden laitoksella.

13.40 Toimittajien johtaminen alihankkijan näkökulmasta | Vuoden 2020 alihankkija Mectalent Oy

  • Yritysesittely
  • Tiedon hyödyntäminen toimitusketjussa ja toimittajahallinnassa
  • Oikean tiedon merkitys toimittajahallinnassa mm. komponentti- ja materiaalipulan aikana

Tiina Luiskala, hankinta- ja logistiikkapäällikkö, Mectalent Oy

Tiina (DI, sähkötekniikka) vastaa Mectalentilla hankinnasta, hankintaprosessin toiminnasta sekä toiminnan kehittämisestä. Tiinalla on yli kymmenen vuoden kokemus hankinnan eri tehtävistä teollisuudessa, josta on kertynyt laaja-alainen osaaminen liittyen mm. teollisuuden materiaaleihin ja niiden hankintakanaviin, toimitusketjujen hallintaan ja kehittämiseen sekä strategisella että operatiivisella tasolla.

14.15 Toimittajien johtaminen | Vuoden 2020 päähankkija Novatron Oy

  • Miten Novatron Oy ohjaa toimittajiaan
  • Miten yrityksessä hallitaan komponentti- ja materiaalipulan aiheuttamaa viivettä nimikkeiden saannissa


Kimmo Vaaramo, hankinta- ja logistiikkajohtaja, Novatron Oy

Kimmo on toiminut Novatron Oy: n palveluksessa jo vuodesta 2005 lähtien, Hänellä on 19 vuoden työkokemus hankinnan ja logistiikan alalla ja hän on koulutukseltaan liiketalouden tradenomi.

14.50-15.00 Keskustelua ja tilaisuuden päättäminen

***

Huom! Ilmoittautuminen ei ole pakollista, mutta tilaan mahtuu vain rajoitetusti ja ilmoittautuneet ovat etusijalla. Ilmoittautuneet myös saavat jaettavissa olevat esitysmateriaalit tilaisuuden jälkeen.

Ilmoittaudu tästä

Lisätiedot:

Hanna van der Steen
palvelupäällikkö (Senior)
hanna.vandersteen@logy.fi
p. 040 658 8198


Huomaa myös: